Pikavippiyritysten keskinäisen kilpailun odotetaan kiristyvän mainostamiseen asetetun rajoituksen takia. Google rajoittaa yritysten mainostamista AdWords-palvelussaan. Googlen AdWords-verkkomainontaohjelmaan on asetettu rajoitettu avainsanalista, jonka mukaisesti pikavippipalveluiden mainostajat voivat mainostaa palveluitaan verkkomainontaohjelmassaan. Aiemmin mainosten verkkonäkyvyyttä on hallittu vapaasti. Rajoituksen seurauksena pikavippialan yritysten mainostusmahdollisuudet tiukkenevat ja kilpailu kiristyy. Risicumin toimitusjohtaja Jouni Hintikan mukaan hakukoneet ovat pikavippiyrityksille yksi tärkeimmistä liikenteenlähteistä ja Googlen asettama rajoitus kiristää kilpailua. Myös hinnat nousevat keskisillä avainsanoilla.

Aiheeseen liittyviä artikkeleja

  • Ostosraha.fi tarjoaa palkinnon Big Brother -ohjelmassa toiseksi sijoittuneelleOstosraha.fi tarjoaa palkinnon Big Brother -ohjelmassa toiseksi sijoittuneelle Big Brother -ohjelmassa toiseksi sijoittunut kilpailija voittaa ensimmäistä kertaa palkinnon pikavippipalvelu Ostosraha.fi luvatessa 5000 euron palkinnon.
  • Vertaislainoissa enemmän lainanhakijoita kuin lainantarjoajiaVertaislainoissa enemmän lainanhakijoita kuin lainantarjoajia Vertaislainapalvelut kiinnostavat lainanhakijoita muun muassa pikavippejä edullisemman koron takia. Palveluissa on kuitenkin enemmän lainaa hakevia käyttäjiä.
  • Easybills 1Easybills Easybills on palvelu, joka laittaa mieltä painavat laskut nopeasti pois päiväjärjestyksestä. Se on siis ikään kuin lainapalvelu, jonka tarjoama laina tarkoittaa laskun maksua asiakkaan […]
  • Kolme prosenttia suomalaisista helpottaisi talouttaan pikavipilläKolme prosenttia suomalaisista helpottaisi talouttaan pikavipillä Jos nykyinen elintaso olisi uhattuna, 3 prosenttia suomalaisista paikkaisi tilannetta pikavipillä, selviää Handelsbankenin kyselytutkimuksesta.
  • Kaikki pikalainayritykset luotonantajarekisterissäKaikki pikalainayritykset luotonantajarekisterissä Pikalainayritysten rekisteröitymisen siirtymäaika päättyi 31.5.2011. Nyt kaikkien pikalainatoimintaa harjoittavien yritysten tulee olla rekisteröityneitä Etelä-Suomen aluehallintoviraston […]
  • OstosrahaOstosraha Ostosraha on 400 – 2500 euron arvoisia lainasummia jopa 3 vuoden ajaksi myöntävä palvelu. Ostosrahan tarjoaa kulutusluottoihin erikoistunut yritys nimeltä OPR-Vakuus Oy, jonka […]
  • Televippi 2Televippi Televipillä odottavat ottajaansa 20, 50, 80, 160, 240, 360 ja 480 euron pikavipit. Uutta asiakasta odottelevat sen sijaan 20 ja 50 euron summat. Vipit palautetaan kuluineen takaisin […]
  • luotot 3Pikavippifirmojen uutuus: korttiluotot Muutama pikavippifirma on laajentanut toimintaansa aivan uudenlaiseen muotoon: kortille ladattavaan luottoon.
  • Moneypoint 4Moneypoint Moneypoint tuo helpotusta rahatilanteeseen 50, 100, 150, 200, 300, 350, 400, 450 tai 500 euron verran. Uusille asiakkaille tarjottavat lainasummat ovat aluksi kuitenkin 50 – 150 euroa. […]
  • Asiantuntijat toivovat viranomaisten varautuvan pikavippien loppumiseenAsiantuntijat toivovat viranomaisten varautuvan pikavippien loppumiseen - Pikavippejä rajoittavasta laista voi koitua myös kielteisiä seurauksia, jolleivät kansalaiset osaa varautua muutokseen, kirjoittavat Kati Rantala ja Juha Pantzar Helsingin Sanomien […]