Pikavippiyritysten keskinäisen kilpailun odotetaan kiristyvän mainostamiseen asetetun rajoituksen takia. Google rajoittaa yritysten mainostamista AdWords-palvelussaan. Googlen AdWords-verkkomainontaohjelmaan on asetettu rajoitettu avainsanalista, jonka mukaisesti pikavippipalveluiden mainostajat voivat mainostaa palveluitaan verkkomainontaohjelmassaan. Aiemmin mainosten verkkonäkyvyyttä on hallittu vapaasti. Rajoituksen seurauksena pikavippialan yritysten mainostusmahdollisuudet tiukkenevat ja kilpailu kiristyy. Risicumin toimitusjohtaja Jouni Hintikan mukaan hakukoneet ovat pikavippiyrityksille yksi tärkeimmistä liikenteenlähteistä ja Googlen asettama rajoitus kiristää kilpailua. Myös hinnat nousevat keskisillä avainsanoilla.

Aiheeseen liittyviä artikkeleja

  • amex 1Amex Amex on Amex Rahoitus Oy:n omistama erisuuruisia pikalainoja tarjoava palvelu. Amex myöntää pikalainaa kaikille vähintään 18-vuotiaille henkilöille, joilla ei ole maksuhäiriömerkintöjä. […]
  • Lainat ja vipit listaava rekisterikö ratkaisu ylivelkaantumiseen?Lainat ja vipit listaava rekisterikö ratkaisu ylivelkaantumiseen? Suomalaisten ylivelkaantuminen hallintaan vakuudettomat lainat ja pikavipit listaavan rekisterin voimin? - Oikeusministeriö odottaa selvityksen tuloksia. Rekisterin perustamisen kannalle […]
  • Ruotsissa paljon vaihtoehtoja lainaamiseen myös pankkien ulkopuolellaRuotsissa paljon vaihtoehtoja lainaamiseen myös pankkien ulkopuolella Ruotsissa on paljon valinnanvaraa heillekin, jotka eivät löydä sopivia luottoja perinteisten pankkien valikoimista. Pankkien hylkimät asiakkaat ovat merkittävä kohderyhmä.
  • RahalaitosRahalaitos Kun lähetät lainahakemuksen Rahalaitokselle, neuvottelee se puolestasi parhaan lainatarjouksien useiden eri luotontarjoajien kanssa. Näin saat aina varmasti lainasi parhaimpaan […]
  • Pikalainapalvelu Vippi.fi järjestää Halloween kilpailunPikalainapalvelu Vippi.fi järjestää Halloween kilpailun Vippi.fi:llä on menossa Hallowenin kunniaksi kilpailu jossa on mahdollista voittaa 50 euron arvoinen S-ryhmän lahjakortti. Kilpailu toimii Vippi.fi:n Facebook-sivulla.
  • Vippien kieltäminen voi johtaa rikollisen toiminnan lisääntymiseenVippien kieltäminen voi johtaa rikollisen toiminnan lisääntymiseen Pikavippejä ollaan kieltämässä erilaisin keinoin. Kukaan eduskunnassa on tuskin miettinyt minkälaisia ongelmia pikavippien kieltäminen voi aiheuttaa. Tilalle kun saattaa helposti syntyä […]
  • Vippifirmat EU-komission iskun kohteenaVippifirmat EU-komission iskun kohteena EU-komissio on tehnyt tehotarkastuksen noin 600 eri puolella Eurooppaa toimivan vippiyrityksen vippisivuille. Lähes 400 sivustolta löytyi jotakin huomautettavaa.
  • Satavippi 2Satavippi Satavippi on nopea suomalainen pikalainapalvelu, joka hemmottelee asiakkaitaan 60 eurosta aina 1000 euroon ulottuvalla lainatarjonnallaan. Satavipin omistaa WHT-Yhtiöt Oy. Lainojen […]
  • Vippien kysyntä tasoittui alkuvuonnaVippien kysyntä tasoittui alkuvuonna Tilastokeskuksen muutamia viikkoja sitten julkaisemasta luottokantatilastosta selviää, että suomalaisten kotitalouksien luottokanta oli vuoden 2012 ensimmäisellä neljänneksellä […]
  • Kelpovippi 3Kelpovippi Kelpovipin asiakas saa 50 -300 euron verran helpotusta rahatilanteeseensa. 50, 100, 150, 200, 250 ja 300 vippisummilla saa talouteensa jo aivan uudenlaisen ilmeen. Pikavipille saa 7 – 28 […]